Motorcykel

VORES MOTORCYKEL SÆSON ER I GANG!

INTRO HVER ONSDAG KL. 19:30

NÆSTE OPSTART: 20/03/2024 KL. 17:00

–> TILMELD DIG HER

Vi tilbyder også MC kørekort i Holbæk – Ring for mere info

Vi tilbyder effektiv og professionel køreundervisning til både begyndere og øvede

Vi har moderne og velholdte motorcykler, som du kan øve på, og vores

undervisning er tilpasset til individuelle behov og færdigheder

Kontakt os for mere info på tlf. 27 22 10 22

Kørelærer Søges

Juuls Køreskole i Roskilde søger kørelærere.

Vi er 24 kørelærere der har meget travlt og godt kunne bruge et par ekstra kollegaer.

Vi har intro og opstart af nye elever hver onsdag, manøvrebaner hver dag og der undervises i alle teorimoduler to gange om ugen.

Eleverne følger ikke et hold men planlægger deres individuelle forløb med deres kørelærer.

Hvis du vil prøve nye udfordringer med rigtig god indtjening, fast vagtplan for teoriundervisning og manøvrebaner samt et rigtig godt socialt samvær med kollegaer,

så ring til Michael på telefon 27221022.

Du er også velkommen til at kigge forbi køreskolen i Rådmandshaven 4. Der er næsten altid en kørelærer i huset der har tid til en rundvisning og en snak over en kop kaffe.

Kørelærerne
Juuls Køreskole